måndag 28 september 2009

2009-09-28

Tänk idag... det är inte ofta jag gör mej en sväng till huvudentren längre... idag på lunchen gick jag halvägs till mariebergsskogen... till kafeterian alltså... köpa tuggummi... precis när jag va framme tänkte jag ..-tänk om jag träffar Basti å Elin!... åsså börja jag kika efter dom ... å tänk ... två sekunder senare... där kom dom med sin lilla goding... Lilli... hon va ju bara sååå söt... jag vill verkligen önska dom all lycka åsså ett stort grattis förstås !!! helt säker på att nån från andra sidan sa till mej att dom skulle komma... dom på andra sidan vet va borta jag kan va i mina egna tankar.. bisträ... lr va det nu heter...

Har varit hos tandläkaren... usch å fy å blä... gillart inte ...säger bara hjärtklappning å endast hälarna å skulderbladen nuddar den där j-la britsen... tur jag har Åsa... hon är väl för bäst... utan henne hade jag nog inte åkt dit alls... det va nära jag ringde återbud idag... det stog att jag skulle till nån annan.... gissa om jag blev gla när Åsa kom å ropa upp mej.... det va ju bara tandläkarens namn jag hade sett på lappen... hon fick väl kika lite hon oxå... hade en skitlång pigg... mätte fickorna brevid tänderna... säger bara ... aldrig mer!!! punkt slut!!!

Eftermiddagen... jag å Solan tog en ridtur i skogen ...på Betina å Fuxen... jätte roligt att ha nån med... damerna va pigga som vanligt.... kul... å Solan kommer troligtvis att ha lite muskel känningar i möra .. å i övermorgon oxå skulle ja tro...HiHi hoppas det blir fler gånger... Jag ska dra ner lite på ridningen ...till två dagar i veckan... så jag får lite mer tid till lillgrabben som kommer hem på onsdag... kul ... säger bara manryckning... det kommer att ta flera veckor att ansa den... manen är större än själva hästen tror jag...

ha det gött... förresten... är det nön som har något bra förslag till smeknamn på mitt lilla hjärta .... han heter ju som känt Heartlous... som på svenska betyder typ... hjärtlig.... förslag till namn mottages tacksamt... vinnaren får va den första som sitter upp på han... *S* så Ulrika nu måste du komma med ett bra förslag!!! I´f you know what I meen...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar