fredag 11 september 2009

I en annan del av CSK...

Mitt nya jobb... där skall jag befinna mej typ resten av helgen... gött behöver iaf inte fundera på va ja ska göra... ska väl klämma in lite ridaning å familjetid oxå... ska nog funka... känner mej inte så slut efter ett pass på nya jobbet som man kunde göra efter ett pass på akuten... det är ju positivt... åsså blir det köpmat ikväll... gött... Italiana hoppas ja... ska samåka med världens bästa kursare... bättre kan det inte bli... vi har så mycket att prata om... vi ses fööör sällan... kanske ska söka mej till hennes avdelning tro... verkar som ett roligt jobb... kanske jag får jobba mycket med henne isf... hon är ju typ en inventarie snart å jag ny.... så kanske vi kan jobba ihop... kul vore det.... våran egna lilla dröm är ju att köra ambulans tillsammans.... jag kör å hon vårdar där bak... alltså bak i ambulansen... :) vi kommer att komplettera varann perfekt...

Va ute å red i går kväll... uuu va gött... frisk å klar luft, solen sken över trädtopparna galoperade på sandvägen i Portilla... varje gång jag är ute å rider ... ensam... så tänker jag -Va lycklig jag är, vilket perfekt liv jag lever... en sambo som älskar mej mest av allt... två underbara friska barn... jag har en underbar familj/släkt, många underbara vänner, ett jobb, en häst.... mm mm mm jag känner mej sååå lyckligt lottad... hummm börjar bli blödig va... det va inte tanken.... undrar bara varför man inte tänker så jämt... vardagen handlar för tillfället om att få tid att gå ihop... mycket bråk mellan grabbarna... phuuu.... man vill bara att det ska bli kvällen så man får sova.... å jobbet... ja.... jag har ett jobb!!! va f-n det är inte alla som har .... VA NÖJD!!! SLUTA KLAGA TESS... lr ut å rid lite oftare... ensam...

Trevlig helg allihop... ta hand om varandra...

Tjingling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar