måndag 7 september 2009

Höst bilder...

Ville bara visa lite bilder.... hur bilderna å texten kommer att matcha är en ren chansning här på blogspot... jaja hoppas ni gillar bilderna... Zaffran... lilla kissemissen vi har ... hon växer å har blivit riktigt stor... nänäda hon växer iaf... inte stor, men hon är ju bara sååå söt... Tagit lite kort på svamp... va bara tvungen...har ju hittat skogens svarta guld.... svart trumpetsvamp... tror inte det är många som läser detta som har sett dom överhuvudtaget.... mohaha...inte Ella-Marie heller.... mallig...ja.

Mitt hjärta va stor du blivit under sommaren... Heartlous står fortfarande på sommarbete... ser ut att trivar ganska bra... inte så himla mycket mat kvar ... men Ulrika ser till att han får det han behöver... Red fuxis igår... jag å Kåberg va ute på en liten runda .. två relativt heta ston ... trevligt... tänk att full galopp kan va så avslappnande... efter det så va jag å Anna ute å gick en lååångprommis... gött... lite träningsvärk.... det säger en hel del dä... BÖRJA TRÄNA!!!

Många som undrar var vi ska flytta... ingenstans än så länge... om allt blir som vi vill kommer vi att lägga bud på ett hus... den som lever får se... passar ändå på att visa nöggra bilder på villan vår... lite reklam... så som sagt är det nön som letar hus lr känner nön som gört...hör av er... mäklarn kommer på onsdag... bäst jag hjälper henka å städa... kan behövas när mäklarn kommer med luppen...

Tjatja...




























1 kommentar:

  1. Ja,ja va du kaxig .. Jag har funnit 3 st själv nu .. Och gps sändaren jag satt på din och Henkes bilar ska leda mej till flera .. så det så :-)

    SvaraRadera