fredag 25 september 2009

What a f... 25:e... September... 10 dagar sedan jag satt vid datorn... näää ja har inte svininfluensan... datorn krånglar lite å jag tycker att jag bara jobbar... va har hänt sedan sist??? inte mycket ... plockat upp hunden i huset igen....*ASG*... varit på Ladys night... mm mm... ja kvällen på LLA med Stenmark... å snickar Matte mfl ... var heeellllt underbar!!!! 4500 kvinnor i extas... satt på första parkett!!! ja det var helt enkelt underbart... jag säger bara bastu-tre killar... å en tampong :) *ASG*... kunde inte bli roligare heller...

Jobbet... jovars... tycker att det är helt okey... trivs faktiskt ganska bra... alla är snälla... å man får va med å tänka lite... å Urban ... va gullig... jobbade kvällen igår...han hade jobbat dagen.... telefonen ringer på jobbet ... -Hej det är Urban... jag hann inte svara åsså va det dolt nummer.... var det du??? Jag -Nää... Urban - Jag tänkte bara om det va nåt du undrade över ... gulligt va ... det är kollegor det... åsså fick jag en penna av självaste el doktorro... det börjar med en penna... vart ska detta sluta... undrade avundsjuka kollegor... HiHi...
Sökt nytt jobb idag... detta är ju snart slut ... 5 månader kvar... ringt avdelning 6 och 33... tror att någon av dessa avdelningar skulle passa mej... hoppas jag har något att välja mellan när det börjar dra ihop sig... låt lovande på båda avdelningarna iaf...

Annars da... ridit lite ... underbar häst alltså ... en sån personlighet... heaven and hell såattsäga... för att inte prata på fölungen hon har ... Heartlouses lillasyster... BITCH... hon ble sur på mej ... vände sig om å sparka mej ... allt va hon orka... träffa insidan av underarmen... faan det va nära hon sparka av handleden ... en öppen radius hade inte vart roligt... jaja man ska ha tur ibland... å känna att man lever... ska skaffa mej nån form av skyddsutrustning... rustning... kanske...

Trevlig helg ...

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar