fredag 4 september 2009

Heja H(-syster)lous!!!

ööö... ja trodde jag skulle dö i möche.... upp gööör tidigt å åka kl 06.00... dä är bara fööör tidigt för mej.... på Akuten började jag så tidigt typ två gånger i månaden.... nu mer typ 17... hjälp... tror du jag vänjer mej... Anna tror iaf att jag kommer att vänja mej vid tempot... det kommer jag nog... idag har jag haft 4 plus en patient... trot lr ej....jag fick ingen lunch... det har typ aldrig hänt på Akuten... akutenakutenakuten... saknar mina kollegor där... speciellt som idag när man går igenom källare å möter typ halva akuten där... miss u all... :(

H har spelat golf i dag så ja å barna åkte till Grillhuset å åt mat... det var fantastiskt gott, jag käka kebabsallad m. aioli... mumma.... Kev å nuggets å Wille åt hamburgare... super... prova om ni inte varit där...

Skall lägga grabbarna nu...skönt att ta kvällen... blir väl lite plockmat å ett glas vitt... denna helgen kommer förhoppningsvis att bestå av ...ledighet förståss... å fotboll, svamp, kräftskiva, fotboll igen... å ridning på söndag... på tal om hästar... vi säger förståss lycka till! till Heartlous syster...va hon nu heter... i morgon när hon är på rixföl på Strömsholm... En lyckospark från oss!!!

Trevlig helg allihopa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar