tisdag 6 oktober 2009


Tack Ella-Marie... hur skulle ja klara detta utan dej.... inte alls troligtvis... med skräckblandad förtjusning fick jag ut han ur hagen å in i stallet... något lugnare i dag än igår... stog uppbunden på stallgången en stund å blev lite borstad... mest framtill dock...sen bar det av till hagen igen... på det hela taget... okey... hästen lite unghästig... men stod på alla fyra hela tiden... (tack)


Ledig har ja varit idag...gött!!! har jobbat 7 av 8 dagar , så en dag ledigt kändes skönt... påt i möra igen... men först ska jag till MAVA på någon form av anställnings intervju...*kul*... -kom hit så kan vi säkert bestämma nåt inför våren... humm undrar vad hon menade med det... Jag har ju även pratat med Annika på KAVA... hon va oxå positiv... hörs i Januari, får jag nåt innan dess hör jag av mej sa hon...så vi får väl se... urk... jag längtar tills jag blir LAS:ad så man vet att man har jobb... nön stans....


F-n man kanske skulle söka till kommunen iaf... nä tror inte det.... men för all del... 5000 i löneförhöjning, dagtid (var 8:e helg), ingen resväg att prata på, kan cyckla... men nej tror inte det... ja det är klart ringer dom så...


Nä nu ä det dax att lägga grabbarna... see ya :)


Tjingeling....

1 kommentar: