onsdag 21 oktober 2009


Ensam hemma .. hja inte riktigt men Henka är inte hemma iaf han är i Stockholm å jobbar.. är på mässa... om man nu kan kalla det att jobba... ja ska inte säga nåt idag har jag haft ett finfint jobba, lugnt å skönt..(lite för lugnt)... det jobbigaste med detta jobbet på 22:an är att jag jobbar jääämt!!! jobbare kanske 6 av 7 dar.. sen ledig en... jobba 4 å så håller det på ... på mitt förra jobb kunde man variera arbetstiderna mycket mer... jobba längre pass åsså vidare... åsså jobba ja ju 80% då & nu 100% jaja får tänka på lönen man tjänar ju otroliga pengar på heltid!!! not... kanske skulle gå ur facket.. skulle ju bli den största löneförhöjningen ever...


Har varit i badet idag oxå... va helt själva typ ... nöggra stycken bara ...efter 18.00 va vi själva... hade varit roligt med lite sällskap, men grabbarna surfade runt på simdynorna, dom som man håller i sig i när man lär sig simma ni vet... å jag simma typ två varv i lilla... det va allt jag va motiverad till...


I morgon kommer min skadade hjälte hem... Zico... han skar sig på tassen i går... Anna tog honom till hund doktorn i S-e... 4 suturer, antibiotika å smärtis fick han.. plumpen då...
I möra blir det lunch med Anna innan jobbet...
Tjingeling...

1 kommentar:

  1. Usch då,,går det bra med gubben:))

    kramar Mamma

    SvaraRadera