torsdag 15 oktober 2009

Säger bara svininfluensavaccination...

jag gjordet... att ja klarat... är ju bara såå spruträdd... det hände i går... världens bästa Anita kom till jobbet å vaccinera oss... jag fick bli först ut... jag klarade det galant... svimma inte en gång... äää det har jag aldrig gjort förrästen... har ju lite fobi för att svimma oxå... trodde jag va typ den enda spruträdda syrran i världshistorien... men icke... träffa en superduper syrra från AKM idag... hon hade emlat sig igår... mohaha...
Hummm hur känns det idag då... ontontont i armen.. nu förstår jag varför Anita fråga om jag va högerhänt... värkte som tusan i armen under natten... å fortfarande... kännt mej hängig i dag... lite febrig... ont i kroppen... det är väl bättre än flunsan iaf...

Nä här kan jag inte sitta... hämta grabbarna väntar å så ska jag sätta på vinterbäckena sen blir det hockeyträning för Wille.... sen får jag nog sova... typiskt mej ..längtar till sängen så fort jag klivit upp...

Tjatja

2 kommentarer: