måndag 12 oktober 2009

SUCK... dom va inte så värst nöjda med budet(2.650.000)... men det va typ det vi kunde lägga... de skulle tänka lite påt, men det verkade kört... det sista som lämnar en är ju hoppet.... så vi försöker hänga i ... allt kan ju hända... har lite pengar i madrassen som jag kan ta fram... om det behövs... känns som jag kan göra vad som helst för huset/läget... förövrigt var hon som har gjort i ordning huset var min idol under uppväxten... hon å hennes kille... HaHa... tror hans namn finns med i min lilla uppsats om när jag blir stor... som finns med på bloggen... :) jaja... surt är det iaf... hade hoppats på att en dröm skulle bli sann i går kväll... men icke... äää ryck upp dej ... har inget att klaga på egentligen...

Ska till Stompa idag... barnklädesparty... ekologiska!=?=!? undrar var dom kläderna växer??? skall bli kul...

humm undrar när det börjar??? opps står halv 6... skynda... skynda...

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar