lördag 29 augusti 2009

tack å hej leverpastej...

Tänk att jag har gjort sista dagen på akuten... sorg i hjärtat... fick många hjärtliga kramar innan jag slutade & en jätte vacker bukett blommor... ååå det gör ju inte att det blir lättare att gå... till veckan börjar det nya jobbet på neurologen... ska blir kul att göra nåt nytt oxå, lära sig nya saker... man tappar ju faktiskt en hel del av det man lärt sig på uni. när man jobbar på akuten... tycker att det är väldigt spännande på akuten, man vet ju aldrig vart dagen slutar.. inte vart den börjar heller förresten. Det finns många kollegor som jag kommer att sakna väldigt mycket faktiskt... å nöggra som jag inte kommer at sakna alls... ingen nämnd ingen glömd... Alla jag mött på akuten har lärt mej nåt... både sjuksköterskor uskor, läkare och patienter... endel har lärt mej hur jag ska göra och andra har jag iaktagit och lärt mej hur jag inte ska göra... tur att det finns alla de sorter... om jag kommer som patient är jag iaf helt 100 procent säker på att jag är i trygga händer å omhändertagen av kompetent personal... Jag vill ge alla på akuten en stor kram å ett stort tack för denna fantastiska tid jag fick vara hos er...

vidare....

Idag har jag å Henka varit å tittat på ett hus!!!!!!!! verkligen ett drömhus.... det vackraste å med bästa läget jag varit med om ... hoppas vi har det högsta budet att lägga... fortsättning följer...

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar