lördag 8 augusti 2009

I´m in love...

Natttillidag... Henka klagar verkligen aldrig!!! men i natt hade han ont... i låret... det sa pang i det när har sköt en böll i går... stackare, men va vet väl ja om det ... är inte kompetent till rådgivning... så ... ring1177 sa ja ...:) mohaha.... telefonkö i 30 minuter å sen erbjuden en tid på Gripen... fantastiskt by the wej.... annars är rådet som oftast att söka de emergensy ... jaja under tiden prata jag med min underbara kollega Anna... hon sa -Jag ska prata med ortopeden.... det gick 2 minuter så ringde han (ortopeden) upp mej på mobilen... (undrar om han spara nummret *L*) prata lite ...sen fick han prata med Henka själv när han börja fråga om flexation å grejer... :) säger bara att prata med en ortopen ä ju värsta plasebogrejen på en karl... *S* så va det med det... men iaf ett stort tack till ortopeden!!! å Anna så klart...

Har idag på kvällingen varit å ridit DÀmorous... Helbra va dä... Nicol å Linda va med ut å såg till att ja satt kvar i sadeln... å det gjorde ja som tur va...:) ja såhär långt ä ja helnöjd... men inte så jag överväger att byta *L*... va till Hjärtat i hagen ... å jag säger bara... jag är förälskad i en häst oxå... oxå... ja det kommer en liten Saffran till oss i morgon... tar det då... nattinatti på er... ska jobba i möra ...tidigt :(

Tjingling....

1 kommentar:

  1. Du .. den där turkosa färgen får du allt hålla dej ifrån på texen i fortsättningen!!

    SvaraRadera