torsdag 27 augusti 2009

Nytt jobb lr

Det märks verkligen att Heartlous är nöjd med betet... på flera sätt, han ser ut att må bra ... men han är sååå sällskapssjuk när man är där... han följer varje steg man tar ... kan ta en prommis runt hela hagen å han följer efter... han är bara såå go, den andra ettåringen han går med är lite mer PÅ... nafsas å buttas hela tiden... Var ute å red med Becca i måndags... jag på Fuxis å hon på svartahingsten... i miniformat.... verkligen en stud!!! gick görbra... skönt med en varm å vindstilla ridtur... inte så skvättigt då... Becca är en tjej som oxå har en unghäst på samma ställe som jag... fast han är två år.

Idag ska jag till chefen på 22:an... skall få lite papper å ett skåp tror jag... kan inte fatta att jag bara har två pass kvar på AKM :( fick mitt "betyg" från chefen igår... Det ska jag stolt lägga in mitt CV... blir väl till att börja söka inför våren snart... phuu... är det nån som vet nått ledigt jobb så hojtatill... bör vara inom vården... välbetalt ska det va... lön i relation till arbetsuppgifter å ansvar... humm nåt förslag??? Joel ... du brukar alltid ha så bra förslag till jobb... give me...

bäst att hoppa in i duschen... ska ju sitta i luckan i kväll...

Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar