söndag 16 augusti 2009

Sommaren är kort, det mesta regnar bort...

I går kom sommaren till mej!!! Ja 2009 kan väl inte skryta med att den va den bästa sommaren... vädermässigt iaf... konstigt när man tänker på det.... att vädret skall avgöra om det va en bra sommar lr inte... hursom helst så va jag å min älskling i Arvika i går på hamnfesten... jag säger bara LEDIN!!! I love!!!! han va lika bra som alltid, å jag å Henka knödde oss fram till första parkett...så klart.... spelade vädret in??? nä.... förutom att det inte fanns en enda torr fläck på kroppen å kameran sa -stoppa in mej där jag kom ifrån!!! jag är blöt! kommer inte att funka annars!!! annars nä...

På fredagskvällen kom två kollegor hem till oss å grilla... jättemysigt!!! Henka lagade bara såå go mat som bara han kan... Jag behövde bara göra salladen... Han fråga Anna & Åsa vem som hade med den...mohaha vilka höga tankar han hade om mej...kanske med all rätt...*L* Jätte roligt att dom kom iaf...
Idag har vi haft poolspel på vallen... kul... om ungarna inte regnade bort så höll dom på att blåsa bort... j-la väder.... ja man kan ju säga att vädret har en central roll i det mesta.... Wille va nöjd med matcherna iaf...
I morse red jag D -fuxis... hon gilla inte när det blåste orkan (=vädret :( ) å rönnbärsträden kastade bär på henne... usch å fy.... bralla litegrann men ingen fara... men jag med mitt katastroftänk... tänkte att idag kommer jag nog in till jobbet som hästolycka.... å faan jag är ju inte duschad idag...*pinit* å komma till jobbet odusch..... and soo on.... katastroftänk... å vips så va vi hemma igen å jag satt kvar i sadeln...
Tjingling...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar