torsdag 23 juli 2009

Gammelvala 2009

Häpp.. igår va jag å barna på gammelvala... i Brunnskog... svärmor va med ... alltid lika roligt att gå å titta på alla sakerdom har där... köpte lite fårull till mina prinsessor... brukar pyssla lite... åå dom är gööör söta... är det nån som vill ha en lite prinsessa som håller i kaakepeckern så är det bara att håjta till... hon kan hålla i lappar oxå... åsså hår av ull da så klart... Ja gammelvala.... jag säger bara KÖÖÖ!!! kö överallt.... fölk överallt... vi satt i bilkö från Fagerås till Brunnskog... tror aldrig jag kört i en bilkö så förrut... jo kanske ....efter nön Färjestadsmatch kanske... å i staterna da... 62:an... bilkö...va fan.... fick tillåmed lägga i handbromsen för vi stod still så länge... trodde åtminstånne dom skulle få dra ett traumalarm på jobbet... men ickesanicke... bara många som skulle till gammelvala...

Jobbade på medicinakuten idag.... lugnt för en gångs skull... skönt... inte många som ville va sjuka idag...
Va i gott sällskap... jobba med Jerry... humm måtte han få en tjej snart :)

Heartlous da... jag längtar såå efter att få sätta igång å greja med han... blir ju inget nu när han står på bete... är bara där å hälsar på han... han är ju bara såå snygg... snyggast i hagen är han iaf!!! han är precis perfekt... humm undrar om öronen kan stå rakt upp bara...hoppas det!!! han är annars bra likt en åsna... :) öronen vinglar åt varsin sidasom Ior ungefär... *L* Ska väl snart börja rida oxå är det tänkt... skall rida Heartlous mamma..(fuxen som jag kallar henne) typ tre dagar i veckan är det tänkt...

Tjingeling...

2 kommentarer:

  1. Åsna:))) men då går det väl inte så fort då puhhh
    kramar Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja han kommer att bli riktigt seeg sa Ulrika...not...

    SvaraRadera