söndag 5 juli 2009

Äntligen har vår lilla kissemiss kommit till oss.... Smulan.... en trefärgad liten hona från Floravägen... hon är bara sååå söt... lite har man ju funderat på hur det skall gå... vad ska hunden säga??? å det är ju så klart vad alla andra oxå har frågfat...-vad säger ZICO??? tja han sa väl inte så mycket...lr rättare sagt han fick inte en syl i vädret... smulan sa desto mer.... -kom inte nära jag dödar dej... lr nåt i den stilen... jag har aldrig varken hört lr sett en katt så... han var i transportburen... hon gjorde riktiga utfall där inne... när jag å Henke tittade in i buren så vi en "galen" kattungen... ögonen var sååå svarta så dom lyste grönt... åååo my good ...hur skall detta gå tänke jag... men det har faktiskt gått riktigt bra ... ZICO vågar inte gånära så det blir nog inga problem... å baran då... jag kan väl säga som så att dom har inte lämnat Kissen en enda minut.... jo Wille lekte med Isac när dom va här ... Men Kev... han verkligen avgudar denna lilla varelse... det är han som har henne i knät på det mittersta kortet.... han satt nog säkert en timma med henne i knät... å ni som känner Kevin kan nog förstå att en timma är lååång tid... väldigt låååång... Tjingling...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar