måndag 1 juni 2009

Morsdag & sista dagen med Phenix



Igår var det morsdag... vaknade av att mina grabbar stod brevid mej med ett fång rosa rosor... kan man få ett bättre uppvaknande??? sedan bar det iväg på poolspel i Grums, två matcher... en vinst och en ...inte vinst, kom därifrån med en rejäl bränna, en högersidig sådan, när jag kom till stallet på kvällen möttes jag av en Lena som hade införskaffat sig en mer central bränna såattsäga, hon hade varit på tävling med Tilda hela dagen... så det kan gå. Alltid lika skönt att vara i stallet, fick krama om min älskling... han kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta... känns vemodigt... jag älskar ju honom...

1 kommentar:

  1. Åh vita rosor!!
    Jag fick faktiskt min första morsdags uppvaktning någonsin från sonen i går. En karm här hemma .. när jag dumpade hans grejer senare hos hans far .. Ja då fick jag en kram till,påpekade att jag redan hade fått en varpå sonen utbrister .. mamma från 0 på 16 år till två .. det är jädrigt bra utdelning!

    Nu syftade han givetvis inte på själva kramarna men på att dom delades ut som en morsdags kram.

    SvaraRadera