fredag 5 juni 2009

Född den 5:e Juni 1978


Hipp hipp hurra... för i da ä det min födelsedag... Grattis mej själv... Va stor du blitt... Hur känns det??? jo, va f-n svarar man på det... -jo det känns väl bra ... (en kvinna blir bara bättre å bättre med åren har jag hört...) Vill tacka alla underbara människor som grattat mej i dag... om ni bara visste vad det värmer... Tack!!!
Gud vilken ordning jag har på kortena idag....
Ett kort på de vackra blommorna jag fick med blomsterbud i dag av min käre sambo.... Tack plumpen... love you!!!



Å här nere vid blommorna kan vi väl passa på att tala om att Hjärtat hade det alldeles utmärkt bra i hagen i dag.... ville inte lämna flocken alls för att säga hej till oss da men... Okki som va med å allt... På det kortet med alla killarna på, är han den där bakom alla andra med en sjtärna i pannan...
Nu ska jag gå å fira min födelsedag... grabbarna har somnat å Henka är inte hemma än på nöggra timmar ... götttt!!! vitt vin å ett hett bad tror jag det blir...
Tack för en alldeles perfekt dag :)
//Tjingeling




1 kommentar:

  1. Förlåt Therse att jag glömde gratta dig i går.
    Jag var så inspirerat på Hästen att tappade
    bort din dag. Men jag kommer ju i dag
    och grattar dig. Morfar

    SvaraRadera