onsdag 24 juni 2009

elstöt å anställningsintervju...

Lata dagar... ummm varit ledig i tre dagar nu, skönt... jag å grabbarna har tillbringat våra dagar på Önabeach... sååå skönt, dom är riktiga vattendjur. Mammorna sitter i sina brassestolar å försöker få den rätta brännan... dricker litervis med kaffe å skvallrar lite grann... Har varit hos Heartlous varje kväll, han har det bra ute på betet, känns skönt att han inte ser så "jagad" ut av dom andra hästarna. På måndagen var jag å Wille där å hälsade på dom, å jag säger bara ELSTÖT!!! det var det värsta jag varit med om... var inte varit med om så mycket lr??? just då var de det iaf... skickade mej bakåt, å det trycket som blev i huvudet gjorde att det svartnade för ögonen... underar va f-n det va för kräm i den tråden... Wille å jag höll naturligtvis i varandra som han fick en lika dan stöt.... å jag blev... hypokondrisk som jag är ... SKITRÄDD... nöggra dagar senare så verkar det vi klarade oss bra... säkert några brända hjärnceller... men va gör väl det... :)

Har fått reda på att jag inte får förlängt till hösten på jobbet... SKIT är det med det oxå... känns tråkigt att sluta, trivs såå himmla bra.... känner mej inte "färdig" med akuten, man har ju knappt kommit in i arbetet så ska man sluta... men men... finns det inge jobb så finns det inte... va på anställnings intervju på 22:an i tisdags... ett vik. på 6 månader ...heltid... det är mitt om jag vill ha det... å det vill jag nog... har två ställen jag måste ringa innan jag bestämmer mej... åsså får vi se om dom går med på lönen jag krävde... :)

Henka har gjort lite GI kvällsmat... så det är väl bäst jag slutar...

Tjingeling

1 kommentar:

  1. Hörru!
    Med lite tur väckte den stöten upp dom hjärneller som spriten sänkt ..

    Mao allt ont har nåt gott med sej ..
    Så när festandet varit för hrt går du till hagen och ta ett grabbatag o staketet .. men lämna då ungarna hemma *L*

    SvaraRadera