torsdag 19 november 2009

Whats new... varit ute å ridit idag... lilla systeryster va med och motionerade... gick bra... inte en regndroppe...
Tog in plumpen... vicken gooing... borstade å gosade... kratsade hovarna... gillart inte...(efter hovbölden)...fick hämta Ulrika som hjälpte mej ... bra! förövrigt är han ju bara såå snäll... trodde inte riktigt detta då när vi tog in han från betet... HJÄLP.... jag har köpt en galning.... men icke sa nicke... en gooing har jag köpt... hummm kakhäst va det jag hörde... HeHe... spolade av benen med vattenslangen ute på stallplan.... gick oxå bra... Å vet ni !!! jag tog in han i hagen utan hjälp... HaHa kan låta banalt va men för mej en seger... När han kom från betet hoppade han jämfota in i hagen...å nu fixade vi det ihop ja å plumpen... ska börja sätta upp lite mål hade jag tänkt... får tänka ut nåt bra... idag hade han hela grimskaftet med haken å allt i munnen.. så ett träns kanske inte ska dröja...*L*

Nu är det dax att värma upp.... matchen börjar snart... FBK-HV71...

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar