onsdag 11 november 2009

KEVIN 5ÅR 11/11-2009
*Sommaren 2009*
*Sommaren 2008*


*Sommare 2007*


*Hösten 2005*



*Hösten 2004*


Tänk att han har blitt så stor... våran älskade Kevin... Han är verkligen en pärla... charmar dom flesta... han kör på från morgon till kväll, har oändligt med energi... och har ett hjärta av guld... GRATTIS min gooing...
Nöggra saker jag vill komma ihåg som han brukade säga när han var mindre... sånt man brukar glömma...
  • Han sa alltid -jag vill se på Doktor Nuggets... (Snuggels) har varit på Burger King några gånger.
  • -Ska vi gå på prodonad?
  • -Jag vill ha smörgåst med maddolad!!!
  • istället för Zlatan Ibrahimovich *stavningen* sa han Zlatan IbraBee Movie... har sett Bee movie göggra gånger oxå...

En sjärna!!! idag ska han å Axel ta vaccination för grissjukan... å i kväll bär det av till badhuset som vanligt på onsdagar... å själv jobbar jag ...lite konstig tur ... ville va ledig lite.... jobbar 11.00-16.30... Ha det gött

Tjingling...




1 kommentar:

  1. Oh guuuuu va go han e:)))) kommer en tår när man läser va fort de blivit stora gossar..
    mormors o morfars goa gubbe, en av fyra..

    Uh va gött de me barnbarn..

    Grattis Kevin o ha en bra dag!!

    kramizar Mormor o Morfar

    SvaraRadera