torsdag 27 maj 2010

Grönbete

Lillprutten har flyttat ut på grönbete... nice... nu står han vid Hammarstens gård... gööör bra... då har vi tillgång till både stall-box och paddok... nån har tänkt till *L*. Han va bara sååå nöjd... massor av grönt gräs & gott sällskap. När jag kom dit idag låg han i paltkoma... orkade dock resa sig för intag av lite morötter...

Igår va sista badtillfället för grabbarna i badhuset... nu väntar vi tills Öna öppnar... Igår... väntade mej gott sällskap i badhuset... men va blev det istället... kalas... typ 5 årskalas... med bara tjejer... (å jag som trodde mina barn va vilda/högjudda)... jaja grabbarna va nöjda... speciellt Kev som hittade en urgullig innebandy kompis... som sagt Önabeach...

Nu väntar kvällen på akuten innan jag tar helgen, hepp... ska söka nytt jobb oxå... vicket jag har går ju ut sista september.... detta var en tillsvidaretjänst från och med första Oktober... pärfa dä.... 75% i Grums... say no more...

Tjingeling...

2 kommentarer:

  1. Ja helt underbart... nu har ju Zudden gått på lösdrift länge... men inget går upp mot ett GRÖNbete... mumma
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera