fredag 11 december 2009

Glöggmys & ordlek...

Kommer ni ihåg när man viskade ett ord till personen brevid dej... åsså skulle ordet vandra runt till sista personen??? så fick man höra om det var det samma eller ej... oftast va det nåt helt annat... jag å mina två grabbar körde detta en kväll... kul... åsså verkar det som dom kör det på jobbet med... humm... informations överföring... tolkningsrätt... uuu va töligt... tur jag hade dokumenterat!!! förutsättningen är kanske om nön läsert... inge allvarligt som tur va... men ändå lite kul att ja å grabbsen lektet... hehe...

Ikväll blir det glöggkväll hos Mackan Å Mollan... kul !!! humm undrar så klart va ja ska ha på mej.... som alltid... kanske tar en sväng till Erixons när min blivande kommer hem... kanske borde sola... å ta en löptur... kanske inte gör nött heller... fattar inte att ja tror att man kan fixa en förvandling inkl. viktreducering på ett par timmar... kanske borde tänka långsiktigt...ää orkar inte... tar en halv dag i taget som tidigare...
Måste visa en sån fin bild som jag har på kvällens värd... detta är från Katte & Aidys bröllop 2008


-långsiktigt va det ja ... har iaf bestämt mej om jobb efter 22:an... det blir akuten igen... ska bli jätte kul att få börja knega på riktigt igen *blink* La´chefen på akm ringde och hade det bästa erbjudandet av de jag hade på G... så jag tackade såklart ja... hade nog inte ringt henne och bett om att få komma tillbax... alldeles för rädd för ett nej... så det va roligt att hon ringde... det va de långsiktiga dä...
frågade Wille... snart 7 år om han tyckte det va bra att jag skulle tillbaka till akuten lr inte...
Jora det tyckte han va bra för -nu jobbar du ju jämt! heltid på en vanlig vårdavdelning... är mycket jobb! på akm är arbetstiderna inte så statiska...
Ha en trevlig helg... själv jobbar jag resterande delen av veckan oxå....
Tjingling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar